Lähdimme tiistaina töiden jälkeen lenkkeilemään kohti Malminkartanon täyttömäkeä, jonka Jättärinä olen oppinut tuntemaan. Halusin vähän kartoittaa millaista maastoa siellä päin on kooikertapaamista silmälläpitäen. Olen käynyt Jättärillä varmaan vain kerran aikaisemmin, joskus yläaste- tai lukioaikoina kun olin Malminkartanossa koulussa. Vähän piti etsiä reittiä, mutta löysimme perille, tosin mäen "väärälle" puolelle. Oltaisiin kyllä tultu ihan oikealle puolelle, jos Markus vaan olisi antanut mun johdattaa joukkoa Kiipesimme lumista, melko jyrkkää rinnettä ylös. Onneksi huipulla oli jo ihan lumetonta. Näkymät oli hienot. Saimme myös katsella yhden miehen liitelyä (en tiedä mitä se on nimeltään). Takaisin menimme ihan hiekkatietä pitkin. Jättärin juurella oli mukavasti parkkipaikkojakin, joten tuolla sitten pääsiäisenä kooikerit lenkkeilee, tervetuloa vaan mukaan Lenkkiin meni aikaa yli kaksi tuntia ja oli oikein mukava kävellä ihanan aurinkoisessa ja keväisessä säässä.

Eilen tuli viestiä, että pääsimme "jatkoon" eli I-HAH:n kahdelle koetunnille, jotka pidetään toukokuussa. Vähän tuli palautettakin, että Miko kaipaisi rohkaisua ja kannustusta Olemalla itse vähän innokkaampi saisi varmasti Mikoonkin enemmän intoa. Nyt kun selvisi minä päivinä koetunnit ovat, pääsin varaamaan meille treeniaikaa ensi viikoksi. Tarkoituksena oli muutenkin lomalla varata pari tuntia agihallista, että päästään treenailemaan, mutta tuleepahan nyt vähän harjoitusta ennen koetuntejakin. Menemme Espooseen AgiMestaan maanantaina ja torstaina klo 11. Jos joku pääsee tuohon aikaan päivästä mukaan, niin saa tulla Mulla alkaa huomisen jälkeen 10 päivän pituinen vapaa (josta vain 4 on lomapäiviä, loput viikonloppuja ja pyhiä), ihanaa! Päästään kunnolla tutustumaan lenkkeilymaastoihin. Jonkun verran ollaan jo Keskuspuiston lenkkipolkuihin tutustuttu, mutta tutustumista riittää kun teitä on melkein 100 km:n edestä.


Matkalla Jättärin huipulle


Huipulla tuulee


M&M ihmettelee liitelijää